I Adserballe & Knudsen gør vi succes op i glade og dygtige medarbejdere. Heldigvis for os har vi rigtig mange af dem. Hverken deres glæde ved at være hos os eller deres dygtighed er imidlertid noget, vi kommer sovende til.

Hver dag forsøger vi – med de redskaber, som vi har valgt at bruge – at passe på, udfordre og udvikle hver enkelt medarbejder. Og vi har en klippefast tro på, at det er dét, der får dem til at blive hos os og får nye til at opsøge os.

Medarbejderudvikling, kompetenceforløb, arbejdsmiljø, dialog, samarbejde, fælles mål og værdier er nogle af nøgleordene – alt sammen områder, som vi bruger rigtig meget krudt på i dagligdagen.

I 2015 valgte vi at tilføje nogle nye redskaber til styring og udvikling af vores forretning. Vi øgede fokus på medarbejdernes ledelseskompetencer, vi intensiverede videreuddannelse inden for områder såsom konflikt- og beboerhåndtering, og vi styrkede vores processtyringsværktøjer til tidlig inddragelse. Målet for dette arbejde er at skabe, styrke og forme mennesker, som kan indgå i dialog og optimere processer i alle faser af et byggeprojekt. Vi ruster dem til at indgå i det komplekse sammenspil, der i en god proces kan sikre, at tid, økonomi, kvalitet og sikkerhed bliver overholdt.

For os er gevinsten gensidig loyalitet og ansvar: Vi tager som virksomhed ansvar for at udvikle vores medarbejdere – og vores medarbejdere tager ansvar for at udvikle virksomheden.

I 2018 gennemførte vi en arbejdsmiljøkampagne med navnet SKO: Sikkerhed, Kommunikation og Orden. Herunder kan du læse en artikel om hver af de tre begreber og hvordan de har skabt reel forskel på vores byggesager.

Mere end byggeri

Her finder du et par af vores udgivelser om de tiltag, vi laver for at skabe høj trivsel for vores medarbejdere og på vores projekter.

  • A&K Stresspolitik

    Hent
  • Kick Off for byggeriets samarbejdsparter

    Hent